vrijdag 19 april 2024

4 gedachten over “Citymarketing: 1+1=13

  1. Als zo meteen het nieuwe NS Station Tilburg CS klaar is daar een mooie foto van maken, als slogan “Tilburg Centraal” en klaar.

    PS
    Ik hoef voor dit idee geen 4,7 mln te hebben.
    Werkelijke promotiekosten in mindering en de rest naar het sociaal fonds voor bestrijding van armoede, WMO mantelzorgen jeugdzorg.

  2. WAANZIN EEN KOMPLETE WAANZIN KARAVAAN

    Wederom wordt er, voor de zoveelste keer met ons zuur verdiende belasting geld een duur betaalde stichting opgetuigt.

    Jaar na Jaar na Jaar na Jaar, pfffff ….. Joris drie pinter drie glazen melk per dag, ……alles wat je ziet in de Indesit….Randstad Uitzendbureau…..Dit is AVRO’s weekend kwis

    Hoe simpel kan het zijn….en hoe moeilijk mag het wezen.

    Top-Down of Bottum-Up……dat het Tilburg al jaren geld mag kosten is wel duidelijk. En wat leverd het nu allemaal op..???

    VERTEL HET ME BEMINDE GELOVIGEN …GEEF ME DE PASSION…EN IK ZAL GEZOND WORDEN … MISSCHIEN BEKEER IK ME DAN WEL…..

    AMEN

  3. Voor Tilburg moet een dergelijk evenement wel bij het merk Tilburg passen en genoeg draagvlak kunnen krijgen onder de Tilburgers.

    Draagkracht creer je door Tilburgers te betrekken en faciliteren bij het maken van een plan en de uitvoering daarbij. Achteraf draagkracht proberen te krijgen, loopt meestal uit op een fiasco. Daar kennen we in Tilburg al enkele voorbeelden van.

    De hamvraag is natuurlijk; zitten we te wachten op het merk Tilburg? Of willen we gewoon een fijne stad om te leven?

  4. Weer een wagonlading bla-bla en weer van een bureaucratische organisatie tegen beter in. 4.700.000 euro om deze opportunistische humbug in te gaan vullen. Citymarketingplan met als insteek “social innovation”, de stad van de sociale vernieuwing?

    Het merk Tilburg met als karakter experimenteel, humoristisch, tegendraads, daadkrachtig, rauw en sociaal. En dit gepalaver moet nationaal en internationaal voor het voetlicht worden gebracht. Tilburg the place to be! De voorbeelden als The Passion, de Olympische Spelen, de Tour de France, het Glazen Huis worden als extra legitimatie gebruikt of als referentie met initiatieven van andere steden.

    Raadsleden infiltreren het plan met groen, cultuur en sport. Ik ben onder de indruk. Het Papendal van het Zuiden is inmiddels als echt beeldmerk vergeten en aldaar is alles gezet op goed wonen al dan niet met een Super XL. Met dit soort plannen schaam ik me voor Tilburg, terwijl ik als Tilburger me niet schaam voor de stad en haar inwoners. Ik durf te wedden dat de directeur van de Stichting en de part-time medewerkers weer van elders gaan komen. Natuurlijk aangetrokken door het beeldmerk, maar ik de eerder het geld! Tilburg “oat moan”!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *