Onder het motto: “De huiskamer van Tilburg, wij luisteren naar uw verhaal en ideeën voor een leefbare stad en dorp” opent het CDA als eerste politieke partij een pop-up campagnebureau. De opening van deze CDA-winkel aan de Juliana van Stolbergstraat 7 in Tilburg zal vrijdag 7 februari om 16.00 uur worden verricht door Jan Melis. Verder zal deze ‘CDA Huiskamer’ worden ingericht met kunst van Tilburgse kunstenaars en vervolgens tot aan de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart geopend blijven. Volgens wethouder Erik de Ridder, tevens lijsttrekker van het CDA: “Met deze opening slaan we twee vliegen in een klap. Allereerst vullen we een leegstaande winkel in met een pop-up winkel, iets dat veel meer zou mogen in onze binnenstad. En bovendien hebben we met onze CDA-winkel een mooie centrale plek van waaruit we diverse activiteiten kunnen ontplooien.”
Vanaf 7 februari 16:00 uur kunnen alle Tilburgers in deze CDA huiskamer terecht voor een kop koffie, een gesprek of allerlei campagne artikelen, zoals de glossy ‘De Erik’, ballonnen, flyers en sleutelhangers.
Beste Erik,
proficiat met de opening van je CDA-winkel, leuk initiatief en als je nog wat meer leegstaande winkelpanden zoekt dan weten wij er nog wel een paar. Wellicht was het verstandiger geweest als wethouder economie beleid te ontwikkelen dat leegstand en verpaupering voorkomt door heldere keuzes te maken voor behoud en versterking van onze buurt- en wijkcentra. Geen super-XL op Stappegoor maar liever in Heyhoef of Westermarkt. Geen internet-winkels/showrooms op bedrijventerreinen maar liever in de linten Korvel of Besterd. Hoe dubbel kan het zijn dat je eigen CDA in de provincie vecht tegen de super-xl op Stappegoor terwijl je er als CDA wethouder in Tilburg voor verantwoordelijk bent…….!